made by me
minden ami tetszik
IDE JÖN A SZÖVEG

Szakácskönyveim...avagy amikből főzök

2012. április 11., szerda

Cookies

A régi kedvenc újratöltve…

Ha jól meggondolom, akkor lehet, hogy a cookie volt az első olyan sütim ami igazán nagy siker volt és hihetetlenül hamar el  is fogyott. Ez történ ezelőtt úgy 4 évvel…akkor kezdtem kísérletezgetni igazából a konyhában…mi igaz most sem csinálom túl jól de azért már egy két dolgon túl vagyok. 

 

Cookies

Az elkészítése nagyon egyszerű: Összekeverünk 25 dkg lisztet, egy csipet sóval, 0,5 tk sütőporral és 0,5tk szódabikarbónával. Egy külön tálban jól kikeverünk 18 dkg cukrot (ha édesebben szeretnénk rakhatunk egy picivel többet), 20 dkg vajat és 1 tojást. Ezután hozzáadjuk a sütőporos lisztet, és még belekeverünk 15 dkg apró étcsokit. Én még hozzátettem égy kevés csokis -meggy aromát (az ízét nem annyira, inkább a színét változtatta meg). Sütőpapírral  bélelt tepsire kanalazzuk  a diónyi adagokban a tésztát, meghagyva a 3-4 cm távolságot mivel sülés közben megnőnek. 180 fokra előmelegített sütőben 15 perc alatt készre sül.

Cookies

2 megjegyzés:

  1. Ez az amit én sosem próbáltam. Sütni. Viszont ettem és nagyon ízlett. És olyan egyszerű, valamikor nekiállok! Nagyon jól néznek ki a cookiejaid, olyan kis harapnivalók:) Látszik rajtuk, hogy jó poronyóak.

    VálaszTörlés
  2. Itt az ideje, hogy kipróbáld...egyszerű és akármerre variálhatod...megéri:D

    VálaszTörlés