made by me
minden ami tetszik
IDE JÖN A SZÖVEG

Szakácskönyveim...avagy amikből főzök

2012. április 12., csütörtök

Hagymás ropogós

Ki gondolta volna azt, hogy a levesport nem csak megfőzni lehet!? Hát én nem…mikor a kezembe került ez a recept csodálkoztam is, hogy mi ez, ezért kipróbáltam…Elsőre csak egy fél adagot készítettem –így is lett bőven- nem sima hagymalevesport használtam hanem fokhagymalevesport (valamivel intenzívebb az íze mint a másiknak). Nem ért csalódás, finom kis harapnivaló lett belőle…még biztos, hogy fog készülni belőle.

Hozzávalók (eredeti recept):

  • 2 bögre liszt
  • 1 bögre olvasztott vaj
  • 4 bögre durvára reszelt sajt
  • 1 tasak hagymalevespor

A lisztet összegyúrjuk a vajjal, a sajttal és a levesporral. Két részre osztjuk, rudakat formázunk belőle és frissen tartó fóliába csavarva 1 órára hűtőbe tesszük dermedni, hogy kellőképpen megszilárduljon.Fél centi vastag szeletekre vágjuk, sütőpapírral bélelt tepsire rakjuk. 175 fokra előmelegített sütőben 22-25 perc alatt megsütjük. Sör mellé kiváló harapnivaló.

 

hagymás ropogós

hagymás ropogós

1 megjegyzés:

  1. Nagyon ötletes! És gyors, ami nálam fontos szempont:) Kezdek belejönni az ilyen keksz sütésbe, lehet kipróbálom. Ha találok hozzá hagyma levesport. Ha nem akkor alakítok kicsit rajta:)

    VálaszTörlés